Η Πατρίτσια Φαλτσινέλι (Patrizia Falcinelli) είναι η νέα πρέσβης της Ιταλίας στην Ελλάδα. Αντικαθιστά τον πρέσβη Εφίζιο Λουίτζι Μάρρας, ο οποίος επέστρεψε στη Ρώμη μετά τη λήξη της θητείας του.
Η κα Φαλτσινέλι βρίσκεται ήδη στην Αθήνα από τις 8 Ιουνίου, μια μέρα πριν από την επίσκεψη του Ιταλού υπουργού Εξωτερικών Λουίτζι Ντι Μάιο, κατά τη διάρκεια της οποίας η Ελλάδα και η Ιταλία υπέγραψαν την ιστορική συμφωνία για την οριοθέτηση των αντίστοιχων θαλασσίων ζωνών τους. Η ιταλική κυβέρνηση τής έχει αναθέσει επίσημα τα καθήκοντά της στην Ελλάδα, στην Αθήνα αναμένει την επίδοση των διαπιστευτηρίων στην Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
Στο πρώτο μήνυμά της, που δημοσιεύεται σε Tweet του ιταλικού υπουργείου Εξωτερικών και της ιταλικής πρεσβείας στην Αθήνα, η νέα πρέσβης αναφέρει:
«Στο πνεύμα της πραγματικής αδελφοσύνης και των υπερχιλιετών δεσμών φιλίας των χωρών και των λαών μας θα εργαστώ δίπλα στους φίλους Έλληνες για την ανάκαμψη από την έκτακτη ανάγκη και την περαιτέρω ενίσχυση της μεσογειακής προοπτικής στην Ευρώπη».
Η Πατρίτσια Φαλτσινέλι (Patrizia Falcinelli) γεννήθηκε στο Παλέρμο στις 28 Ιανουαρίου 1965. Το 1989 αποφοίτησε από τη Σχολή Πολιτικών Επιστημών, Τμήμα Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου της Περούτζια. Το 1992 εισέρχεται στο Διπλωματικό Σώμα. Αναλαμβάνει καθήκοντα στη Γενική Διεύθυνση Μετανάστευσης και Κοινωνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εξωτερικών της Ιταλίας, και στη συνέχεια στα Ιδιαίτερα γραφεία τριών, διαδοχικά, υφυπουργών Εξωτερικών.
Από το 1997 έως το 2001, στην πρώτη της αποστολή στο εξωτερικό, αναλαμβάνει επικεφαλής του Εμπορικού Γραφείου και υπεύθυνη του προξενικού τμήματος της πρεσβείας της Ιταλίας στο Ντακάρ (Σενεγάλη). Στη συνέχεια επιστρέφει στη Ρώμη, στη Γενική Διεύθυνση Προσωπικού, στην Υπηρεσία Νομικών και Οικονομικών Υποθέσεων του Προσωπικού, όπου θα παραμείνει έως το 2004.
Ως Σύμβουλος Πρεσβείας, την περίοδο 2004-2008, μετατίθεται στην Βιέννη, στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ιταλίας στον Οργανισμό για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ). Αμέσως μετά, τοποθετείται επικεφαλής του Εμπορικού και Οικονομικού Γραφείου της πρεσβείας της Ιταλίας στην Άγκυρα.
Το 2012, επιστρέφει στη Ρώμη και αναλαμβάνει επικεφαλής του Γραφείου Νομικών και Οικονομικών Υποθέσεων Προσωπικού, στη Γενική Διεύθυνση Καινοτομίας και Πόρων του Υπουργείου Εξωτερικών. Στη συνέχεια, το 2015, αναλαμβάνει την Γενική Υποδιεύθυνση Καινοτομίας και Πόρων και Διευθύντρια επικεφαλής της Κεντρικής Διεύθυνσης Ανθρώπινων Πόρων. Πρέσβης της Ιταλίας στην Αθήνα από τις 8 Ιουνίου 2020. Το 2012 της απονέμεται το διάσημο του Ιππότη του Τάγματος Τιμής της Ιταλικής Δημοκρατίας.
Τουρκικές - Ιταλικές εμπορικές σχέσεις και ιταλικές εταιρείες στην Τουρκία
Σύμβουλος Οικονομίας και Εμπορίου Patrizia Falcinelli
Πρώτος Σύμβουλος
Επικεφαλής του Οικονομικού και Εμπορικού Τμήματος Ιταλική Πρεσβεία στην Άγκυρα
Οι εμπορικές και οικονομικές σχέσεις που υπάρχουν μεταξύ Ιταλίας και Τουρκίας περιγράφονται εν συντομία ως εξαιρετικές. καθώς και γεωστρατηγική θέση, εξαιρετική ικανότητα ανάκαμψης, εξαιρετικό δίκτυο υποδομών, 73 εκατομμύρια αγορά, κόστος εργασίας στα τρέχοντα ανταγωνιστικά επίπεδα και με εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, η Τουρκία είναι μια χώρα που προσφέρει εκτεταμένες ευκαιρίες για τους Ιταλούς επενδυτές.
Όλη η Τουρκία αυτοί οι παράγοντες και η συμπάθεια που τρέφουν εναντίον του καθενός από τον ιταλικό λαό, τον ιταλικό πολιτισμό και αν προσθέσουμε ότι θεωρούμε ένα αναπτυξιακό μοντέλο οικονομικών-εμπορικών σχέσεων μεταξύ των χωρών μας, τις άριστες πολιτικές σχέσεις και την ποιότητα, την κομψότητα και την καινοτομία της έννοιας Made Made in Turkey ενάντια στα προϊόντα Made in Italy έντονα Το κλειδί της επιτυχίας, το οποίο ενισχύεται από το ενδιαφέρον, θα γίνει επίσης κατανοητό.
Ο όγκος του εμπορίου, ο οποίος αυξάνεται συνεχώς την τελευταία δεκαετία, ώθησε το όριο των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2008. Παρά την αναπόφευκτη πτώση που καταγράφηκε το 2009 λόγω της παγκόσμιας κατάστασης στην Ιταλία που έληξε το 2010 ως τέταρτος εμπορικός εταίρος της Τουρκίας. (Δεύτερη χώρα της ΕΕ μετά τη Γερμανία)
Μέχρι το τέλος του 2010, ο όγκος εμπορικών συναλλαγών Τουρκίας-Ιταλίας ύψους 16,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 23,2lik% σε σύγκριση με το 2009. Από αυτά, 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ είναι εξαγωγές (+ 32,96%) και 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ είναι εισαγωγές (+ 10,5%). Το υπόλοιπο ήταν υπέρ της Ιταλίας με 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το μερίδιο αγοράς της Ιταλίας στις συνολικές εισαγωγές της Τουρκίας, ιδίως στα εργοστάσια, με ελαφρά αύξηση 5,5% οφειλόταν στην προμήθεια μηχανημάτων και τεχνολογίας. Για την Τουρκία, την Ιταλία 5 προμηθευτές χώρες το 2010, 3 έχουν γίνει η δικαιούχος χώρα. Την ίδια χρονιά, οι προμηθευτές της Τουρκίας και της Ιταλίας σε σχέση με 15, 14 ήταν οι δικαιούχοι χώρες.
Η Ιταλία, ακριβώς μπροστά από το abdnin, έχει καταγράψει τη θέση της ως ο τέταρτος εμπορικός εταίρος της Τουρκίας. Ο όγκος συναλλαγών 7,22 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (εξαγωγές 4,32 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ + 46,31% - εισαγωγές 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ + 29,57%) που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο αυτή αυξήθηκε κατά 39,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Η διαφορά ύψους 1,43 δισεκατομμυρίων δολαρίων εξακολουθεί να είναι υπέρ της Ιταλίας, το μερίδιο αγοράς της Ιταλίας στις συνολικές εισαγωγές της Τουρκίας έφτασε το 5,6%.
Όταν αναλύεται κάθε κινούμενο αντικείμενο του όγκου συναλλαγών, φαίνεται ότι οι παραδοσιακοί τομείς όπως τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τα ενδύματα, τα κοσμήματα και οι μηχανικοί εξακολουθούν να διατηρούν τη ζωτικότητά τους.
Ενδύματα όπως τα πιο γνωστά προϊόντα της Made in Italy, καθώς και η Τουρκία, από την άποψη ότι η πιο προηγμένη τεχνολογία είναι μια πολύ σημαντική αγορά για τα ιταλικά προϊόντα. Τέτοια προϊόντα είναι θεμελιώδους σημασίας για το τουρκικό οικονομικό σύστημα όσον αφορά τη βελτίωση της παραγωγής στους τομείς της ατμομηχανής όπως τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τα είδη ένδυσης, τα δερμάτινα είδη, η αυτοκινητοβιομηχανία, τα αγροτικά τρόφιμα. Ο τομέας, ο οποίος περιλαμβάνει τέτοια προϊόντα, φαίνεται να επηρεάζεται λιγότερο από την κρίση από άλλες χώρες. Στην πραγματικότητα, παρόλο που επηρεάστηκε από την κρίση, το τουρκικό βιομηχανικό σύστημα αντιμετώπισε την υποχρέωση να συνεχίσει τις διαδικασίες του όπως η ανανέωση, η αύξηση της παραγωγικότητας και η βελτίωση της ποιότητας. Ένα μεγάλο μέρος της επίτευξης αυτών των στόχων περνά από την παροχή προηγμένων εγκαταστάσεων και τεχνολογιών. Ιταλικά εισήχθησαν από την Τουρκία ως τα κύρια είδη, αυτοκίνητα, υφάσματα, δερμάτινα, μέταλλα και προϊόντα χαρτιού.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ειπωθεί όσον αφορά τις επενδύσεις, το ενδιαφέρον της Τουρκίας για τους Ιταλούς επιχειρηματίες για δύο λόγους που αντιπροσώπευε ένα ελκυστικό επενδυτικό περιβάλλον. Έχουν ισχυρό ρόλο στη βιομηχανική δομή των ΜΜΕ και των δύο χωρών, οι μικροί Ιταλοί επενδυτές πιο κοντά στον ισχυρό δυναμισμό της Τουρκίας είναι αναμφίβολα οι πιο ισχυροί μη. Ταυτόχρονα, σημαντικές βιομηχανίες, η Τουρκία είναι μια σημαντική χώρα που ενδιαφέρεται πολύ για όλους τους τομείς της γεωστρατηγικής άποψης. Η Τουρκία, ιδίως στον τομέα της ενέργειας, ως ενεργειακός διάδρομος μεταξύ της ευρωπαϊκής αγοράς με παραγωγή φυσικού αερίου και πετρελαίου στη λεκάνη έχει απεριόριστες δυνατότητες. Οι κορυφαίες ιταλικές εταιρείες που έχουν δει αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει τις επενδύσεις τους.
Ως αποτέλεσμα, η Ιταλία έχει εγγραφεί και μάλιστα ενισχύσει την παρουσία της στο τουρκικό οικονομικό και χρηματοπιστωτικό σύστημα, με εμπιστοσύνη στη δύναμη του τραπεζικού συστήματος, το οποίο γνωρίζει τις νομισματικές και φορολογικές δραστηριότητες της χώρας με τον κατάλληλο τρόπο μετά την κατάρρευση του 2001, επιτρέποντάς της να αποχωρήσει από την πρόσφατη παγκόσμια κρίση σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο αριθμός των ιταλικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται σήμερα στην Τουρκία είναι περίπου 835.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι είχαν 350 το 2005, η αύξηση είναι εξαιρετικά εκπληκτική. Η Ιταλία είναι βασικός εταίρος σε τομείς στρατηγικής σημασίας, όπως οι τραπεζικές συναλλαγές, η ενέργεια και οι υποδομές.
Στον τραπεζικό τομέα, η Yapı Kredi είναι το προϊόν της κοινής επιχείρησης Unicredit και Koç Group. Επιπλέον, υπάρχουν πρακτορεία όπως το Monte dei Paschi di Siena, η Intesa San Paolo και το BNL / BNP. Τον Μάρτιο του 2010, το Banca lnfrastrutture Innovazione e Sviluppo (BIIS), μέλος του ομίλου Intesa Sanpaolo, επιλέχθηκε ως σύμβουλος του έργου αυτοκινητόδρομου Gebze-Bursa-İzmir, το οποίο έχει θεμελιώδη σημασία στο πλαίσιο του συστήματος υποδομών της χώρας. Στην κοινοπραξία, η οποία ανέλαβε την προσφορά του αυτοκινητόδρομου τον Ιούλιο του 2009, υπάρχει επίσης η ιταλική εταιρεία Astaldi.
Η Ιταλία έχει επίσης λάβει σημαντική θέση στον ενεργειακό τομέα. Υπεύθυνος για την κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου Blue Stream με τη Saipem, η ENI κατασκευάζει σήμερα τον αγωγό Samsun-Ceyhan με τον Όμιλο Çalık.
Η EDISON, σύμβαση τον Ιούλιο του 2007, Ιταλία, Ελλάδα και Τουρκία, η οποία θα υπογραφεί από την Ιταλία-Τουρκία-Ελλάδα interkonektör (ITGI) είναι συμβαλλόμενο μέρος του έργου.
Μεταξύ των άλλων μεγάλων βιομηχανικών ομίλων, οι εγκαταστάσεις παραγωγής της Pirelli στο Izmit, οι οποίες επιλέχθηκαν ως ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών για αγώνες Formula 1 για τρία χρόνια το 2010, βρίσκονται σε τεχνολογικά προηγμένο επίπεδο.
Η Candy, ένα από τα σημαντικά ονόματα στη βιομηχανία λευκών ειδών, άνοιξε μια νέα εγκατάσταση παραγωγής στο Εσκισχίρ τον Νοέμβριο του 2009.
Τον Οκτώβριο του 2008, η Indesit Company ξεκίνησε έναν πόλο εφοδιαστικής για τη διανομή τελικών προϊόντων και ανταλλακτικών σε μια περιοχή κοντά στις εγκαταστάσεις παραγωγής της στη Manisa.
Η FIAT, που έχει δώσει ζωή στη TOFAŞ μαζί με τον Όμιλο Koç για πολλά χρόνια, εξακολουθεί να διατηρεί την ηγετική της θέση στη χώρα.
Όσον αφορά τον τομέα των υποδομών, οι ενεργές εταιρείες είναι οι Ansaldobreda, Astaldi, Ansaldo STS, Lucchini και Selex System Integrati.
Ολοκληρώνοντας τον διαγωνισμό για την κατασκευή του έργου Metro Golden Horn Metro Crossing Bridge, ολοκληρώνοντας τον αυτοκινητόδρομο Κωνσταντινούπολη - Άγκυρα και τη γραμμή του μετρό στην ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης.
Τέλος, τον Ιούλιο του 2009, η Astaldi κέρδισε το διαγωνισμό για τον αυτοκινητόδρομο Gebze-Bursa-İzmir και τον διαγωνισμό για τον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου Bordum.
Ο Όμιλος Finmeccanica, ο οποίος άνοιξε Αντιπροσωπεία στην Άγκυρα τον Νοέμβριο του 2010, πέτυχε μεγάλη επιτυχία στον αμυντικό κλάδο.
Η Agusta Westland επιλέχθηκε ως υπεργολάβος της TA για την προμήθεια 51 ελικόπτερα T-129 που θα διατεθούν στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Η Alenia Aeronautica, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, αποτελούμενη από τα μαχητικά αεροσκάφη Eurofighter που παράγονται από τις τέσσερις κοινοπραξίες είναι υπεύθυνη για την εμπορία στην Τουρκία. Άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται μεταξύ της Fincantieri, της πρώτης επιχείρησης τουρκικών παρατηρήσεων προμηθεύουν τον δορυφόρο Gokturk-1 Telespazio, κάτοικος Stoeger βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη, τουρκικές εταιρείες που κατέχουν πλειοψηφικά μερίδια και ορισμένες γραμμές παραγωγής περιλαμβάνουν την Beretta που θα μεταφέρει στην Τουρκία.
Επιπλέον, στον τομέα των οικιακών ειδών (Bialetti), στην παραγωγή εγκαταστάσεων κλιματισμού και ψύξης (Costan, Ferroli), μεταλλουργίας, ηλεκτρονικών (Eldor, Omron), χημικών, υφασμάτων, ενδυμάτων (Benetton, Chicco, Zegna), τροφίμων (Ferrero, Barilla, Perfetti) ), υπάρχουν ιταλικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού (Valtur, Costa Crociere), εργοτάξιο (Fipa in Antalya), ιατρική (Menarini, Recordati), τσιμέντο (Cementir, Barbetti).
Ισχυρές ομοιότητες μεταξύ ιστών της τουρκικής και της ιταλικής οικονομίας, τα τελευταία χρόνια, ειδικά σε πολλές ιταλικές ΜΜΕ, την Κωνσταντινούπολη, τη Σμύρνη και έχει ξεκινήσει να επενδύει στην Τουρκία, συμπεριλαμβανομένης της Άγκυρας. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι η πραγματικότητα της τουρκικής οικονομίας δεν περιορίζεται σε αυτές τις τρεις μεγάλες πόλεις. Στην πραγματικότητα, η Ιταλία είναι αποφασισμένη να μεταφέρει την ύπαρξή της σε περιοχές που προσφέρουν ευκαιρίες για επενδύσεις · Ο στόχος περιλαμβάνει μεγάλα βιομηχανικά κέντρα γνωστά ως Τίγρεις της Ανατολίας και γενικά ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ανατολία.
Σε αυτό το πλαίσιο, η ιταλική επιχειρηματικότητα, όπως το γραφείο της ICE στην Κωνσταντινούπολη, η οποία έρχεται σε επαφή με πιθανούς επενδυτές και Τούρκους και Ιταλούς εξαγωγείς, ιδίως το Γραφείο Εμπορίου και Οικονομίας της Πρεσβείας, το οποίο ρυθμίζει τις σχέσεις με τουρκικά ιδρύματα (συμπεριλαμβανομένων πιθανών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες) και ακολουθεί την ισχύουσα νομοθεσία με μακροοικονομικούς δείκτες. Όλα τα ιταλικά όργανα και οργανισμοί που προσπαθούν να μεταδώσουν μια διεθνή ταυτότητα στο σύστημά τους διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο. Αυτά τα δύο ιδρύματα, καθώς και τα προξενεία της Κωνσταντινούπολης και της Σμύρνης, τα επίτιμα προξενεία, τα ιταλικά πολιτιστικά κέντρα, το τουρκικό-ιταλικό εμπορικό επιμελητήριο, ορισμένα ιδρύματα και οργανισμοί, όπως μεγάλες βιομηχανικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Τουρκία, καταβάλλουν προσπάθειες για την επιτυχία του ιταλικού διεθνούς.
Εάν αφήσουμε στην άκρη τις επιπτώσεις της διεθνούς κρίσης, οι οικονομικές και εμπορικές σχέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ιταλίας αναμένεται να παρουσιάσουν περαιτέρω ανάπτυξη. Η βάση αυτής της εμπιστοσύνης είναι ότι οι ιταλικές εταιρείες δεν περιορίζονται πλέον σε παραδοσιακούς τομείς όπως τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τα ενδύματα, τα κοσμήματα και η μηχανική, αλλά εισέρχονται σε στρατηγικούς τομείς όπως η αμυντική βιομηχανία, η ενέργεια, οι υποδομές και οι μεταφορές, όπου λειτουργούν πολύ υψηλού επιπέδου ιταλικές εταιρείες. Πρόσφατα, διερευνώνται ευκαιρίες συνεργασίας σε νέους τομείς όπως η αρχιτεκτονική αποκατάσταση, η προστασία του περιβάλλοντος και οι τομείς κοινής ωφέλειας.
Οι ιταλικές εταιρείες στοχεύουν να συνεργαστούν με Τούρκους επιχειρηματίες, ιδίως στον Καύκασο, την Κεντρική Ασία και το Ιράκ, σε όλους αυτούς τους τομείς και σε πολλούς άλλους τομείς.
Το κύριο χαρακτηριστικό της διακριτικής ιταλικής σταθερής προσέγγισης στην Τουρκία, Τούρκοι φίλοι με την τεχνολογία, την εμπειρία και τον επαγγελματισμό μας είναι η δέσμευσή τους στο έπακρο. Αυτή η προσέγγιση έπαιξε σημαντικό ρόλο και στην Τουρκία κέρδισε πολλές προσφορές σε άλλες χώρες. Αυτό το άνοιγμα δεν περιορίζεται στην αμυντική βιομηχανία, όπου καταγράφονται παραδείγματα της ιταλικής τεχνολογίας που μεταφέρονται έντονα προς όφελος της τουρκικής βιομηχανίας. Αυτό το άνοιγμα καλύπτει πολλούς άλλους τομείς, ιδίως υποδομές και μεταφορές. Οι βιομηχανικές συνεργασίες των τουρκικών και των ιταλικών εταιρειών κάνουν τα δύο μέρη ισχυρότερα στην αναζήτηση ευκαιριών απασχόλησης σε τρίτες χώρες: το μέλλον αυτής της συνεργασίας έγκειται στο να λειτουργούν μαζί στο εξωτερικό, χρησιμοποιώντας τα πλεονεκτήματα των μερών σε ορισμένους τομείς.
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!