«Στο τέλος θα θυμόμαστε, όχι τα λόγια των εχθρών μας, αλλά, την σιωπή των φίλων μας»
«Το ποιο επικίνδυνο από όλα τα ηθικά διλήμματα είναι όταν, είμαστε υποχρεωμένοι να κρύβουμε την αλήθεια για να βοηθήσουμε την αλήθεια να νικήσει»
Γράφει ο Ιωάννης Αυξεντίου

Ο Μέγας Αλέξανδρος ακούει με προσοχή τον Αριστοτέλη

Σε αυτό το μπλογκ, κατά καιρούς, έχουμε επισημάνει τα διάφορα ελαττώματα των νέο-ελλήνων και όλα τα παρακμιακά φαινόμενα που είναι συνδεμένα με αυτά. Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα ελάττωμα, που κατά τη γνώμη μας, παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτή την κατηφόρα προς την παρακμή. Δυστυχώς, μετά από πολλά χρόνια διακυβέρνησης από ένα σύστημα του οποίου η βασική τάση δεν ήταν απλώς η ισοπέδωση των πάντων, αλλά η επικυριαρχία του κατώτερου, επιδεινώθηκε ένα στοιχείο, που εξάλλου αποτελεί χαρακτηριστικό της φυλής μας από αρχαιοτάτων χρόνων.

Δεν μας αρέσει κάποιος άλλος να θεωρείται ανώτερος από εμάς. Σε αυτές τις δεκαετίες λοιπόν, μάθαμε όχι απλώς να μισούμε τον ανώτερο, αλλά να μην δεχόμαστε καν την δυνατότητα ύπαρξης μιας τέτοιας έννοιας! Οι συνέπειες αυτής της νοοτροπίας δεν είναι καταστροφικές μόνον διότι έτσι καταστρατηγείται κάθε μορφή ιεραρχίας μέσα σε όλες τις κοινωνικές δομές, πολιτικές, εκπαιδευτικές, θρησκευτικές, οικογενειακές κλπ, αλλά και γιατί η απαξίωση του ανώτερου καταστρέφει την διάθεση μας ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.

Ναι αγαπητοί φίλοι, δεν είμαστε πλέον διατεθειμένοι να ακούσουμε, δηλαδή να στοχαστούμε εις βάθος, πάνω σε αυτά που κάποιος άλλος μπορεί να μας προτείνει. Αυτή η νοοτροπία έχει μάλιστα διάφορες διαβαθμίσεις: άλλοι δεν ακούν καθόλου, ολική κώφωση, και άλλοι ακούν μόνο για να μπορέσουν να…αντικρούσουν αυτά που άκουσαν. Αυτή η νοοτροπία λοιπόν, μπορεί να αλλάξει μόνον εάν συμβεί ένας ολοκληρωτικός μετασχηματισμός του πολιτικού, δημοσιογραφικού και εκπαιδευτικού συστήματος.

Το πρότυπο ανωτέρου ανδρός για κάθε πολίτη, θα έπρεπε να είναι οι ΕΛΛΗΝΕΣ πολιτικοί άρχοντες της πατρίδας του. Το πνευματικό τους επίπεδο, η μόρφωση τους και η συμπεριφορά τους, θα έπρεπε να είναι τέτοια, ώστε να προσελκύουν τον σεβασμό και την εκτίμηση των πολιτών.

Δηλαδή, το ακριβώς αντίθετο των σημερινών πολιτικών. Ταυτόχρονα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης επιβάλλεται να σταματήσουν να απευθύνονται στους εκπροσώπους των θεσμών, σαν να απευθύνονται στην παραδουλεύτρα τους.

Άλλο χαρακτηριστικό της παρακμιακής δημοσιογραφίας, (Δ-ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ) είναι το χάιδεμα των λαϊκών μαζών, με την αναγωγή της γνώμης των πολλών ως «υπέρτατη δημοκρατική αξία».

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Το ίδιο κάνουν και με την νεολαία (ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ) .

Που αντί να της προτείνουν ανώτερα πρότυπα και να της καλλιεργούν το αίσθημα του σεβασμού και της υπακοής στον «διδάσκαλο», με την ευρύτερη έννοια αυτού το όρου, κάνουν το ακριβώς αντίθετο : εξυψώνουν και παρουσιάζουν ως πρότυπο συμπεριφοράς, τον βιολογικό αυθορμητισμό των νέων και την απειρία της γνώμης τους.

«Τόπο στα νιάτα», «ψήφο στα 18 γιατί όχι και στα 17», «Να ακούσουμε την γνώμη των νέων» κλπ, είναι μόνον μερικά από τα συνθήματα που λανσάρει το μετά-μοντέρνο σύστημα. Και φυσικά αυτό δεν είναι κάτι τυχαίο. Το πνεύμα του μετά-μοντερνισμού για να μπορέσει να επιτύχει τους παραβατικούς σκοπούς του, έχει ανάγκη τον βιολογικό αυθορμητισμό των νέων, έχει ανάγκη την έξαρση των ενστίκτων, έχει ανάγκη την νεανική φλόγα της εξέγερσης, και γι' αυτό όλα αυτά τα εκμεταλλεύεται και τα χαϊδεύει.

Τι να πούμε για το εκπαιδευτικό σύστημα; (Δ: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΒΡΑΪΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ)

Οι καθηγητές στα σχολεία γίνονται «φιλαράκια» και «σύντροφοι» των μαθητών, και αλίμονο αν κάποιος καθηγητής δώσει ένα χαστούκι σε κάποιον κακομαθημένο βλαστό νεοελληνικής «προοδευτικής» οικογένειας· καλύτερα να ανοίξει η γη να τον καταπιεί.

Καλά για τα πανεπιστήμια δεν συζητάμε. Τι να συζητήσουμε όταν οι καθηγητές παρακαλάνε τις πολιτικές νεολαίες για να τους κάνουν πρυτάνεις. Εξάλλου, είναι γνωστό, τα πανεπιστήμια πρέπει να είναι «χώροι ελεύθερης διακίνησης ιδεών». Ωραίο ανέκδοτο! Λες και στην Ελλάδα και ειδικά στα πανεπιστήμια, διακινούνται…ιδέες! Διακινούνται τα πάντα, εκτός από αυτές. Τέλος πάντων.

Τώρα όμως θα ήθελα να εξετάσω το θέμα της στάσης μας προς τον ανώτερο και στο ψυχολογικό ατομικό επίπεδο. Ας μην γελιόμαστε: Πέραν των όσων ανέφερα προηγουμένως, βασικός παράγοντας της απέχθειας μας για τον ανώτερο είναι η εσωτερική μας έπαρση.

Αυτό το ελάττωμα μπορεί να καταπολεμηθεί μόνον αν συνειδητοποιήσουμε την ύπαρξη του, αν το «θωπεύσουμε» εσωτερικά, και ταυτόχρονα, να κατανοήσουμε ότι πραγματικά σοφός ήταν αυτός που είπε:

«…Εγώ λοιπόν καθώς έφευγα σκεφτόμουν ότι: «Απ’ αυτόν τον άνθρωπο εγώ είμαι σοφότερος. Γιατί, όπως φαίνεται, κανένας από τους δύο μας δεν γνωρίζει τίποτα σπουδαίο. Όμως αυτός νομίζει ότι γνωρίζει ενώ δεν γνωρίζει. Ενώ εγώ δεν γνωρίζω βέβαια τίποτα, αλλά ούτε και νομίζω ότι γνωρίζω. Φαίνεται ότι από εκείνον, γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, είμαι λίγο σοφότερος, γιατί εκείνα που δεν γνωρίζω δεν νομίζω ότι τα γνωρίζω» (Πλάτων, Απολογία Σωκράτη).

Όμως υπάρχει και ένας άλλος λόγος που συμφέρει να αγαπήσουμε τον ανώτερό μας: Η εσωτερική έπαρση και η μανία της «προσωπικής μας άποψης», δεν δημιουργεί εσωτερική ηρεμία και γαλήνη, αλλά αντίθετα, προκαλεί έξαψη, εκνευρισμό, ένταση. Πόσο πιο ανακουφισμένοι αισθανόμαστε, όταν βρούμε έναν διδάσκαλο, έναν ευπατρίδη, που εμπιστευόμαστε και εκτιμούμε, και αφεθούμε στην λυτρωτική επίδραση των συμβουλών του, των γνώσεών του και της εμπειρίας του;

ΘΕΟΔΟΤΟΣ
http://hellas-diaggeleas.

(((%)))

ΤΙ ΕΣΤΙ ΜΠΟΣΕΛΒΙΚΙΣΜΟΣ






Άλλο διάταγμα των ΕΒΡΑΙΩΝ μπολσεβίκων εκήρυξεν επισήμως ότι οι γονείς κανένα ηθικόν δικαίωμα δεν έχουν επί των τέκνων των και ότι τα τέκνα είνε ελεύθερα να πράττουν ό,τι θέλουν.

Είνε ευνόητοι αι συνέπειαι της διατάξεως ταύτης. Επηκολούθησεν τελεία διαφθορά των ανηλίκων, ήτις εξεδηλώθη αμέσως διά των εξής γεγονότων: 

Πρώτον τα παιδία ήρχισαν να κλέπτουν διάφορα αντικείμενα του σπιτιού των και να τα πωλούν διά ν’ αγοράσουν καπνόν ή σιγαρέττα και το χείριστον πάντων κοκαίνην.

Συχνά συναντά κανείς εις τους δρόμους όμιλον παιδίων ηλικίας 12-15 ετών αμφοτέρων των φύλων ζωηρώς συζητούντων πώς το έν απερρόφησεν περισσοτέραν κοκαίνην ή το άλλο. Ούτω δε συζητούντα μεταβαίνουν εις την σχολήν.

Εις τα σχολεία ενεργείται διδασκαλία κυριολεκτικώς κλονίζουσα όλας τας ηθικάς βάσεις άς είχον οι μαθηται από την πρώην σχολήν ή την οικογένειά των.

Καλός μαθητής θεωρείται εκείνος ο οποίος γνωρίζει ποίαν θέσιν κατέχει ο Α ή Β Εβραίος ‘Επίτροπος του λαού’ και ποίας υπηρεσίας προσέφερεν εις την κοινωνικήν επανάστασιν.

Επί της βάσεως αυτής κρίνονται και οι διδάσκαλοι οι οποίοι υποβάλλονται εις εξετάσεις από τους επιθεωρητάς.

ΤΙ ΕΣΤΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ

Εις τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΡΩΣΙΑ, η φοίτησις εμποδίζεται εις τους γνησίους ρώσσους φοιτητάς, ως μη δυναμένους δήθεν ν’ απαντήσουν κατά την εγγραφήν των εις τα τιθέμενα 34 κομμουνιστικά ερωτήματα.

Κατά το 1924 απήτησαν τοιαύτας απαντήσεις όχι μόνον από τους εισερχομένους το πρώτον εις τα Πανεπιστήμια, αλλά και από τους τριετείς και τετραετείς.

Οι μη δυνηθέντες ν’ απαντήσουν απεβλήθησαν.

Οι αποβληθέντες ΡΩΣΟΙ φοιτητές μόνον εν Μόσχα και Πετρουπόλει κατά το 1924 ανήλθον εις 12.000 φοιτητάς.

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Post a Comment

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

"Πολλά είναι αυτά που λέγονται και δεν γίνονται, πολλά είναι επίσης αυτά που γίνονται και δεν λέγονται"